Mobile Check
Mobile Check – сервіс верифікації заміни SIM-картки
Mobile Check – єдиний, універсальний, доступний за ціною сервіс для членів Асоціації, для здійснення перевірки статусів заміни SIM-карток у 3-х основних операторів перед виконанням високо ризикових операцій*, пов’язаних з використанням номеру мобільного телефону клієнта.
*високо ризикова операція – ступінь ризику операцій кожен учасник визначає для себе індивідуально в залежності від особливостей бізнес-діяльності.
Інтерфейси Mobile Check:
API–інтрефейс – передбачає інтеграцію з системами банку/фінансового сервісу, для автоматизованої перевірки статусу SIM картки перед високо ризикованими операціями за рахунком клієнта, наприклад, при відновленні доступу, при ідентифікації клієнтів в кол-центрі, при збільшенні лімітів, тощо
Web–інтерфейс – розділ в системі Anti-Fraud HUB, в якому співробітники, які здійснюють онлайн моніторинг або проводять розслідування шахрайських операцій, мають можливість перевірити статусу SIM картки в режимі онлайн, вказавши номер телефону у web-формі.
Алгоритм верифікації заміни SIM-картки:
- Банк/фінансовий сервіс відправляє номер телефону Держателя ПК в міжнародному форматі через API/ web-інтерфейс до Antі-Fraud HUB.
- Anti-Fraud HUB модифікує запит в індивідуальний формат мобільного оператора та маршрутизує запит на його API.
- Мобільний оператор перевіряє, чи здійснювався перевипуск SIM-картки.
- При відсутності ознак заміни SIM-картки надає по API до Anti-Fraud HUB відповідь НІ, інакше відповідь – ТАК.
- Anti-Fraud HUB маршрутизує відповідь банку/фінансовому сервісу/ надає відповідь у web-інтерфейсі Antі-Fraud HUB.
- В разі отримання позитивної відповіді на запит банк/фінансовий сервіс реалізує заходи з мінімізації ризиків клієнта.
Підключення банків та фінансових сервісів:
- Підписують додаткові угоди до вже існуючих договорів з Асоціацією
- Отримують доступ до Web-інтерфейсу в Antі-Fraud HUB.
- Починають виконувати перевірки через Web-інтерфейс
- Роблять одну інтеграцію до єдиного API Antі-Fraud HUB.
- Вбудовують автоматичні перевірки в свої бізнес-процеси.
Розрахунки здійснюються щомісячно :
- Кліринг та сетлмент здійснює Адміністратор.
- Банки та фінансові сервіси оплачують направлені запити.
- Мобільні оператори отримують комісійну винагороду за надані відповіді.
Контактна особа з питань підключення до Mobile Check – Олексій Красюк, [email protected], 066-465-99-33.