АТ «Мегабанк» долучився до розвитку цифрової трансформації в Україні
«МЕГАБАНК» розпочав приймати документи з єдиного порталу державних послуг Дія. Відтепер клієнти-власники ID-карток та користувачі порталу ДІЯ можуть звернутися до АТ «Мегабанк» та отримати фінансові послуги без потреби надавати паперові документи.
Усі банківські операції у відділеннях «МЕГАБАНКУ» проходитимуть у взаємодії з застосунком Дія, за спрощеною системою ідентифікації.
А це, зокрема, для фізичних осіб:
- ідентифікація та верифікація;
- відкриття рахунків;
- оформлення кредиту / депозиту;
- оформлення кредитної картки, тощо
Для представників юридичних осіб та ФОП:
- ідентифікація та верифікація фізичних осіб при відкритті поточних рахунків юридичних осіб та фізичних осіб підприємців / при проведені повторної ідентифікації / зміні розпорядників рахунків або уповноважених осіб клієнтів;
- при видачі готівки з поточного рахунку з використанням грошової чекової книжки;
- при внесенні готівки на поточний рахунок суб’єктів господарювання;
- приймання та видача коштів в іноземній валюті суб’єктами господарювання;
- надання банківських гарантій під час ідентифікації та перевірки повноважень посадових осіб клієнтів.
«МЕГАБАНК» підтримує цифрову трансформацію в Україні, тому закономірно, що банк став партнером Дії. Завдяки цій співпраці для наших клієнтів, які мають ID-картки суттєво пришвидшиться та спроститься процес обслуговування. Копіювання та завірення стосів паперів відійдуть у минуле, – повідомили у прес-службі банку.
Як це працює?
Приходячи до відділення «Мегабанку» за банківськими послугами, клієнт, який має паспорт у вигляді ID-картки, зможе зайти на смартфоні до застосунку Дія, натиснути на свій документ, де відображається QR-код та штрих-код, показати ідентифікаційний номер під штрих-кодом працівникові банку. Із введенням цього номеру до банківської системи не потрібно сканувати, копіювати та засвідчувати документи, що посвідчують особу.