Як не стати жертвою шахрайства в Інтернет. Живий стрім в Facebook ЄМА та Приватбанку
Шахрайство в Інтернет та з використанням методів соціальної інженерії – наразі дуже актуальна проблема для банків та їх клієнтів не лише в Україні, а в усьому світі. Стрімкий розвиток платіжних технологій робить сервіси та розрахунки в мережі Інтернет зручними, швидкими та привабливими не лише для законослухняних громадян, а й для кіберзлочинців. В 2016-2017 рр. Асоціація ЄМА за фінансової підтримки Посольства США в Україні реалізувала всеукраїнську інформаційну кампанію Safecard, в рамках якої розпочала інформувати клієнтів українських банків про ризики, пов’язані з розрахунками, розміщенням особистої інформації та електронною комерцією в Інтернет. Проект закінчився, але ні ми, ні банки не зупинилися на досягнутому. Розуміючи, що захистити клієнтів банків від телефонних та Інтернет шахраїв, можуть лише самі клієнти банків, які усвідомлюють існуючі ризики, в 2018 р. ми спільно з банками продовжили інформаційну кампанії в соціальних мережах та шляхом донесенням необхідної інформації до потенційних жертв в найбільш вразливих регіонах.
Однією з таких ініціатив став проведений 14 серпня 2018р. з Головного офісу Приватбанку в м.Дніпро живий 30ти хвилинний стрім на сторінці Приватбанку в Facebook, в рамках якого співробітники Асоціації розповіли клієнтам Приватбанку про існуючі різновиди телефонного та Інтернет шахрайства, поділились своїми порадами щодо убезпечення своїх коштів.
Але питання є настільки масштабним, що тридцяти хвилин нам не вистачило, щоб поділитися всією інформацією та відповісти на питання. Наразі стрім вже переглянули більше 13 тисяч користувачів платіжних карток. Ми сподіваємось, що Ви знайдете в ньому відповіді або поставите свої запитання. Тисніть «Подобається» та діліться відео – в такому випадку ми зрозуміємо, що такий формат донесення інформації є витребуваним і продовжимо роботу у вказаному напрямку, інформуючи Вас про нові актуальні схеми шахрайства.
Слідкуйте за нашими новинами на сайті та в Facebook – наразі ми працюємо над адаптацією для українських громадян матеріалів EC3 Europol, розроблених спільно з Європейською Банківською Федерацією, спрямованих на підвищення обізнаності клієнтів банків щодо шахрайства в Інтернет та з використанням методів соціальної інженерії.