Новини платіжного ринку від ЄМА
Директор Асоціації ЄМА на TechFin Summit 2024 представив новітні продукти Open Banking та модерував обговорення останніх трендів у платежах. Про цю та інші новини ви можете прочитати в “Новинах платіжного ринку від ЄМА”, де ми двічі на місяць публікуємо коротку вижимку головних новин платіжної індустрії, щоб ви не пропустили нічого важливого
#ті_самі_підсумки
GR, PR ТА КОРПОРАТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ
1. На регулярних зустрічах підгрупи з розробки специфікацій Open API Group:
- В процесі опрацювання специфікація MVP 1 (залишки по рахунках) ver 1.0.
- Завершується узгодження з НБУ специфікація MVP 0.
2. 25 липня Олександр Карпов зробив доповідь “Екосистема Open Banking: Дедлайн 01-08-25 Що це означає для вас?” на TechFin Summit 2024
Представив продукти (для споживачів та надавачів фінансових даних, які доступні для замовлення у Open API HUB Solutions.
Та виступив і модератором панельної дискусії про головні платіжні тренди.
3. OPEN API HUB Solutions та OPЄN API GROUP готові до зустрічі з технічними та бізнесовими командами учасників ЄМА, які планують прискорити розгортання рішення для відкритого банкінгу. Телефонуйте 0503116721, [email protected]
4. Підготовлено презентацію ТОП-10 випадків використання відкритого банкінгу, які можуть допомогти вашому бізнесу (на прикладі європейського ринку).
ANTIFRAUD ДЛЯ ГРОМАДЯН
1. Постами Школи Кібербезпеки ЄМА на тему платіжної безпеки протягом другої половини липня 2024 року охоплено 169 622 громадянина України.
ANTIFRAUD ДЛЯ ЧЛЕНІВ ЄМА ТА ДЕРЖАВИ
1. Українське онлайн видання Fintech Insider опублікувало статтю Олесі Данильченко про проблематику грошових мулів, відмивання коштів та сервіс CrimeCheck online.
2. Продовжується підготовка та реєстрація на міжгалузеву мультивендорну конференцію ЄМА з кібербезпеки – SOC DAY Ukraine 2024. До кінця серпня квитки можна придбати за пільговою ціною, а Premium членам ЄМА скористатися безкоштовними квитками. Для учасників минулорічної Конференції SOC DAY Ukraine 2023 діє знижка 10% за промокодом SDU2023.
3. На запит Міністерства Цифрової Трансформації України надаються консультації з питань євроінтеграції за напрямком кібербезпеки.
4. На запит компанії ThreatMark (Чехія) надаються консультації щодо досвіду побудови платформи AntiFraud HUB та роботи сервісів БД Інциденти та Fraud Payments Tracker.
5. Члени ЄМА продовжують використовувати сервіси AntiFraud HUB для попередження та розслідування шахрайств в платіжній та кредитній сферах.
Fraud Payments Tracker
Fraud Payments Tracker – сервіс відслідковування та блокування несанкціонованих переказів
- 17 організаціями відправлено 940 алертів на загальну суму 11,2 млн. грн.
- розподіл по типам шахрайства
- 17 750 грн. було повернуто клієнтам Моно
- більше ніж 52 тис. грн. доступні для повернення клієнтам Моно та Ощадбанку
Сервіс “БД Інциденти”
Сервіс “БД Інциденти” – база підтверджених випадків шахрайства
-
16 організаціями зареєстровано 1 254 інциденти
-
12 137 перевірок підтвердили наявність негативу, що дозволило 31 члену ЄМА попередити шахрайство
- 4 банкам надаються консультації щодо використання API для перевірок негативу та реєстрації інцидентів
Mobile Check
Mobile Check – універсальний сервіс верифікації (3 в 1) заміни sim-карток за номерами Vodafone, lifecell та Kyivstar, що має API та web-інтерфейси та враховує заміни фізичних sim-карток на e-sim-та в зворотньому напрямку. Сервіс працює без абонплат.
- 958 високоризикованих замін sim-карток виявлено користувачами сервісу. Що на 14% більше ніж в попередній період
- 0,37 сек. – середній час верифікації
Crime Check Online
Crime Check Online 2:00 – нова версія сервісу взаємодії банків та фінансових установ з Кіберполіцією щодо підтвердження інформації про отримувачів неналежних переказів згідно заяв потерпілих
-
отримано 2 336 запитів по карткам 35 емітентів
-
88 % – відсоток наданих відповідей
-
середній час опрацювання запиту – 10,45 годин
-
продовжується розробка функціоналу sm@rt zone та механізму формування ланки пов’язаних запитів
CardHolder Verification
CardHolder Verification – сервіс верифікації власника картки, що дозволяє встановити відповідність власника картки заявленим даним
- більше ніж 1 млн. 500 тис. грн. потенційних втрат від шахрайства попереджено
- 303 невідповідності власника картки виявлено завдяки сервісу за звітній період
- щоденно в середньому виявляється 19 невідповідностей власника картки
- 0,8 сек. – середній час верифікації
Автоматизація боротьби з шахрайством підвищує ефективність роботи учасників платіжного ринку. Приєднуйтесь до Асоціації та використовуйте сервіси ЄМА!
Безпечного спокійного серпня!
Команда ЄМА