The transformation of self-service systems

Трансформація мережі систем самообслуговування

The transformational conference report on the part of the company with 25 years of business experience at XV International conference “Payments, Cards & Innovative Technologies — 2015” on April 24, 2015 “The transformation of self-service systems”.

Theses:

The time when self-service systems were fastest growing and fulfilled limited functions went by in particular regarding ATMs — cash out / in, additional limited bank services that were same for all users. The current stage of their development is optimization and transformation for an effective client communication channel. The company “Printec Ukraine LLC” will share its ideas and 25 years of business experience.

Karnaukh Yakov

The speaker — Karnaukh Yakov, Printec Ukraine LLC. Professional background: Karnaukh Yakov has 15 years of experience in systems integration and information technology. Now he is Sales Technical Support Manager at Printec Ukraine LLC. Hitherto he worked at integrator companies and telecom providers.

Join us

Трансформация сети систем самообслуживания

Трансформація мережі систем самообслуговування

Трансформационный доклад от компании с 25-летним опытом на XV Международной конференции «Платежи, карты и инновационные технологии — 2015», которая состоится 24 апреля 2015 г, на тему «Трансформация сети систем самообслуживания».

Трансформація мережі систем самообслуговування

Трансформація мережі систем самообслуговування

Трансформаційний доклад від компанії з 25-річним досвідом на XV Міжнародній конференції «Платежі, картки та інноваційні технології — 2015», яка відбудеться 24 квітня 2015 р., на тему «Трансформація мережі систем самообслуговування».

Вам также будет интересно:

Украинцы стали более осмотрительно использовать платежные карты (СОЦОПРОС)

Не выдавайте секреты своей карты!

Когда Интернет ворует: признаки фишинговых сайтов

Берегите деньги и нервы! Проверьте сайт на фишинг!

Cashless Diges

Cashless Digest 18.05.2017